I shouldn't

but I did..

Jag vet att jag sa att jag inte skulle handla något innan jul..
så därför beställde jag en skinnjacka.

Men då den inte uppfyllde alla mina krav, så väljer jag därför att returnera den.
Och om jag returnerar den.. så kan jag beställa en skidjacka istället!
Yes!
Och nu tänker jag såhär: Jackan kommer inte anlända innan jul, dvs OM jag nu skulle få en likadan skidjacka av min älskade familj så har jag möjlighet att returnera den också.
Tror jag att min älskade familj skulle köpa en skidjacka åt mig? Nej verkligen inte. Varför? För att det är en sak som de inte brukar lyssna på om jag berättar om den, dessutom en sak som jag inte har tjatat om tidigare.

Så nu håller jag tummarna.

Lovar lägga upp en bild på den när jag fått den.

Iih vad lycklig jag är. FAN TA DEN som köper likadan jacka som mig nu, om någon gör det så raderas den personen från mitt liv.
Punkt.
Nu har jag letat som ett as efter en jacka som inte finns här, och nu ska jag (JAG) ha den.
Och hör sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback