Jag är vaken..

nästan.

Dag nr 2 i sängen. Jo visst det var ju skönt. men jag har ingen ork och jag vill inte ligga i den här sängen längre! Uscha.
Är trött hela tiden och sover konstant.
När jag inte sover så tycker jag lite synd om mig själv och oroar mig lite för hur det går på jobbet. Inte för att jag är orolig för att mina kollegor inte kan sköta sig själva, nej mer orolig över hur mycket info jag kommer missa och hur ostadig jag själv kommer vara när jag väl kommer tillbaka. Oh well, det går fort att komma igång igen.

Nu har jag kikat runt lite på internet och hittade en drömresa i slutet av säsongen.
Flyg till bangkok {TOR]  inklusive 28 nätter på hotell för 9290 kr. Det ni!! Kändes inte helt fel!
Och det var inget pjåkigt hotell heller (det är det trots allt aldrig i thailand om man jämför med t.ex. turkiet)



Ja, visst ser det inte allt för dumt ut? Helt j*vla underbart enligt mig.

Kommentarer
Caroline

åå vilket pris! o så underbart :) sol, värme o goda drinkar, de vore något nu :)

2011-12-29 | 21:16:35
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback