Lördag

Igår var jag ledig hela dagen, otroligt skönt ska jag tala om!
Jag åkte trots detta upp på jobbet och fikade med gänget och sedan for jag hem till momma och spelade lite spel och lyssnade på historier om hennes uppväxt. Älskade momma.

På kvällen hällde jag och Ems upp ett varsitt glas och där efter var bollen i rullning.
Igår spelade nämligen 'Rök.@' på husky. Ett trubadur band som lockade många utanför hemmets trygga vrå.
Och ja, även mig.

Jag kom dit lite skapligt rund under fötterna och de var lite extra runda när jag väl återvände hem.
Jag hade en jätterolig kväll, mycket skratt och babbel. Alla var trevliga och pratglada, iallafall enligt mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback