Hela tjugofyra år, igår

Igår var det min dag, min 24 födelsedag. Känns helt sjukt att åren går så fort och jag får lite ångest då jag inte riktigt hinner med i utvecklingen.

Jag åkte hem tidigare från jobbet i söndags då jag höll på att koka bort och hostas sönder, När jag kom hem somnade jag pladask och svettades floder. (ursäkta för den sanna informationen?).
Diana anlände senare på kvällen då hon skulle göra mig sällskap på min födelsedagsfest som gick av stapeln på måndagen.

När måndagen väl kom [min födelsedag var på tisdagen dock] kunde jag knappt prata och kroppen gjorde ont. Men jag vägrade låta något komma ivägen för de planer som gjorts flera veckor i förväg så efter att D frågat mig snällt så gick jag motvilligt med på att åka upp till backen så hon fick ta sig några åk.
Det gjorde ont att andas men man njuter trots allt av att vara ute i backen för det är väldigt roligt.



När vi kom hem från backen så fick jag bita i det sura äpplet för jag fick frossa och hade jättesvårt att få upp temperaturen igen. Försökte med varmt bad osv men inget ville fungera. och sedan var det dags för mitt födelsedagsfirande och jag var inte riktigt 100 men det är ju så skoj att umgås med dem man tycker om. Tack.

På kvällen tog vi oss till husky och bowlade och hade det roligt men min mobil gick sönder ännu en gång och jag hade gärna velat vinna omgången på bowlingen?

Tisdagen som verkligen är min födelsedag spenderades halvliggandes i fåtöljen och lite fika med familjen och jag sov bort den största delen av dagen.
Om jag är sjuk när jag fyller år nästa år så ska jag bannemig inte göra ett skit, för det var inte värt det.


jätte dålig bild på en jättegod tårta.. mums..

Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Grattis i efterskott gumman :) <3

Och krya på dig!

2011-02-10 | 08:48:57
http://molkan.se
Michaéla

Grattis i efterskott och krya på dig! Fy vad hemskt och vara sådär sjuk! Kram

2011-02-10 | 09:06:50
http://michaelaarehn.blogg.se/
Caroline

ooo grattis grattis :) jag som glömde att gratta dig i tisdags. hoppas du hade de bra iaf :D

2011-02-10 | 17:13:59
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback