Känns som år och dar..

Ja, det känns som ett år passerar i snigelfart medan man väntar på beställningar från H&M. Men trots detta så är h&m min favorit affär och jag kan inte låta bli att plocka på mig av deras sortiment. Nu sitter jag och väntar på två beställningar som jag gjort. Dessa två beställningar kommer dock delas upp på 3 utskick. Så just nu är ett paket på väg, sedan får jag vänta till v.11 och v.19. Helt sjukt att man ska behöva vänta 3 månader (jag beställde ett par shorts i januari som ska komma i mitten av april). Gaah! Men som sagt, älskar man h&m så gör man.. och jag SKA HA de shortsen då de sålde slut på 3 röda förra sommaren.

Då jag inte har en aning vad jag har beställt i vanliga fall så tänkte jag göra det lättare för mig själv att veta vad som är på väg och samtidigt visa er vad jag har spenderat pengar på, nämligen dessa:


Besök h&m direkt genom att klicka på blderna här ovanför.


På måndag får jag nog den första leveransen och den innehåller det svarta linnet och sjalen (kanske något mer som har fallit ur mitt minne..) men det som jag verkligen ser fram emot är jeansen och ett par mörka shorts som inte finns kvar i lager, de anländer v.19 enl h&m.. men jag håller tummarna att h&m inte kan veckorna.. eller att de har råkat skriva dit en etta innan nian av misstag.

Koftan ser otroligt skön ut, dock var det en one-size vad jag kan förstå av h&m's hemsida {?}, så det blir spännande att se om de passar mig eller ej..

{Tack Molkan för att du informerade mig om h&m's "dela-knapp"}


Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Ett litet tips bara. H&M gillar inte att man tar deras bilder och gör kollage av dem (jag vet att det är skittråkigt), men de har en "dela"-knapp som de vill att man ska använda sig av, annars kan man åka på tråkiga böter.



Kram



P.S! Den där koftan och shortsen med skärpet har jag kollat på hur länge som helst. Snyggt som attan!

2011-02-26 | 21:26:38
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback