They are here!



Idag efter jobbet skyndade jag mig in till Vemdalen och hämtade ut mitt paket med mina nya fina vita skor. Jag älskar vita skor, jag vet inte varför men vitt är min färg. (dock inte på kläder) Jag har alltid vita skor, vita adidas, converse, seglarskor, sandaler, ballerina..stövlar.. Japp.. allt. Nu slog jag dessutom till och köpte ett par skor som jag VERKLIGEN vill ha, jag har kikat på dem i evigheter men de har antingen varit för dyra eller inte funnits i rätt storlek och hey, nu fanns dem!
[Dock var de fortfarande lika dyr, men nu kunde jag inte hålla mig längre]


Tidinställt inlägg


Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Fiiina :) Jag har också kikat på just de där. Tänkte att man kunde få dem lite billigare på Tradera nån gång framöver.

2011-02-22 | 09:35:52
http://molkan.se
Caroline

Snygga! Jag har likadana ;*



Nä fy, trodde inte alls jag skulle vara allergisk mot massa sånt skit! Hoppas du klarar dig från några allergier när du väl göra dina tester då :) ..och PLL, nä fatar verkligen inte heller hur A kan lyckas få veta allting men ändå hålla sig hemlig. Vem tror du att de är då? :) Har du läst böckerna förresten? :)

2011-02-22 | 10:40:08
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback