Underbar dag

Idag har jag varit lite aktiv iallafall. Tränat och tagit en lång promenad i det vackra vädret.
Och då de var så förbaskat vackert så plockade jag med mig kameran dessutom, man måste ju försöka komma på vissa funktioner osv. Men nu har jag kommit en bit på vägen när det gäller de olika manuella inställningarna och fasiken vad kul det är när bilderna blir så som man ser det.. fast nästan lite bättre. Hehe.

Imorgon jobbar jag tolv timmar, ungefär tolv till tolv.. Mycket tolv alltså, vilket innebär att det är lätt att hålla koll på. Dock tycker jag att detta kommer bli väldigt intressant då jag sover jävligt hårt om nätterna och jag kommer börja jobba 08 dagen efter igen? well well. Får hoppas att det inte blir så sent som de har planerat, för då kommer jag få de jävligt jobbigt att vakna på fredag. Kanske bäst att ta med sig sovsäck till jobbet?

Pratade med D idag och hon kanske kan vara med och fira in min födelsedag på måndag, det vore något det! Hehe.
Jag ser fram emot måndag

Iallafall så rastade jag skotern idag också, fasiken vilken känsla det är att bara brassa iväg på en skoter? Lycklig!



En av bilderna från idag.. Ska dock komma på en stämpel att ha på mina bilder också, nu är det bara mitt namn och bloggadress på den.. men bättre kommer inom kort.

Kommentarer
Caroline

Jo samma här faktiskt, brukar också ha för höga förväntningar på själva dagen. Haha.. :D men bakis på sin födelsedag brukar betyda en hyfsat lyckad föregående kväll, så vi hoppas på de då :D hehe!



Hehe han hade köpt en chokladfondue, (som jag sagt att jag velat ha ett tag) så hade han fixat med lite jordgubbar o goda ting till :)

2011-02-03 | 06:29:36
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback