2011.01.20

Vilken dag! Det var så fint väder påminde om påskväder och självklart fick man beskåda det hela genom ett fönster. morr. Men men, de blir så ibland! Vi får se hur det blir när det är riktigt påskväder ;)

Ganska sliten just nu, jobbade kvällspass och har bara kommit hem och käkat. Nu ligger man här och har precis kikat på två avsnitt av peak season. Måste dock sova nu, annars skulle jag lätt kika på 3 avsnitt till innan läggdags.

Slänger upp en bild på överdelarna jag köpte i ösd. Ni får se bättre bilder sedan ngn gång

Svart tunika- cubus, vit t-shirt - h&m, vitt linne - cubus och gul volang top - gina

Kommentarer
Caroline

åå va snäll du är som skrev om leopardskalet :D tack!! min kompis ska en snabbvisit med jobbet (flygvärdinna) till thailand på söndag, o där ska dem tydligen ha likadana för 20-lappen, så ska se om hon hittar något där först annars ska jag absolut köpa de som du skicka det :) tack! ha en bra dag :) kramar

2011-01-21 | 07:29:37
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback