Blåmusslor och en riktigt pilgrim!

Vilken afton!

Idag har jag haft problem med att komma igång, riktigt trött i kroppen och funderar starkt på att gå upp och lägga mig redan nu.
Tog mig en trip till S då vi hade en liten inköpslista men orkade inte svänga in på dollar osv, känner mig ganska nöjd ändå.

Nu har vi ätit en typ av medelhavsbuffe, superduper gott! Det serverades: räkor, pilgrimsmusslor, blåmusslor och västerbottenost-paj. Mums! Vi satt och njöt av maten länge och nu känner man sig mätt och belåten.

Nej, imorgon är det dags för jobb igen så nu ska jag sova. har köpt endel grejer till mina kameror så detta kommer bli spännande!

God natt kära ni!

Kommentarer
Novembersara ©

SV: TACK snälla du för din kommentar. Människor kan vara riktiga idioter och jag vill hoppas att det inte är mina "riktiga" läsare som skrivit sådana kommentarer, utan att det är dom som bara är in och vänder och eventuellt stör sig på mig eller liknande.



Jag mår relativt bra nu men det kommer dagar då det är sämre! Hoppas allt är väl med dig! Kram!

2011-01-05 | 22:54:52
http://novembersara.blogg.se/
Sara ~ Candis

SV. Tack sötis <3 Haha så kommer det definitivt bli :) allt flyttas på en gång och det blir kaos hihihi. Får försöka hålla band på oss.

Hoppas allt är bra med dig :)

Kramisar

2011-01-05 | 22:59:54
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback