Första dagen 2011

Årets första dag och vilken dag sen!

Nej jag tänker inte prata om jobbet allt för mycket, men ysch vad personer kan vara griniga kring nyår? Nåja, jag är trots allt en av dem. Dagen startade bra, löste problemet som jag skulle och det kändes härligt. Men sedan? Precis som om luften gick ur mig och in i alla andra? Och det värsta är nog att det knappast kommer bli en lätt dag imorgon då det mest troligtvist kommer bli stressigt. All day long.
Det bästa med stressiga dagar är att det går någorlunda snabbt.

Imorgon jobbar jag kväll, så innan jobbet ska jag nog plocka fram brädan så att den får bli slipad tills måndag. På måndag ska jag och ems nämligen testa nya sittliften! Yey! Jobbar bara till 13 då, så då blir det äntligen en tur i backen och kanske en öl? Efter det lutar det åt en sväng förbi bastun och därefter en himmelsk middag på Björnrikegården med mina härliga kollegor. Mmm.. Jag ska äta så mkt mat att jag rullar därifrån.. utan bilen ;)
Köpte en snygg tröja på gina innan jul som var tänkt att användas på julafton men då jag mitt as glömde hämta ut paketet innan ica stängde och de stenåldersmänniskorna inte hade affären öppen på julafton så kunde jag inte använda den då. Kanske slår på stort och inviger den på måndag? we shall see.

Nej nu håller jag på att storkna, har ont i mina hälsporrar och i ögonen, antagligen alldeles för trött så nu tänker jag krypa till kojs.

God natt folket, nu får vi hålla tummarna för ett härligt 2011!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback