Helg?


Jag har gått runt och trott att det varit helg nu bara för att jag äntligen fått varit ledig mer än 1 dag. Man blir lite snurrig av att jobba så annorlunda emot vad andra gör, haha.

Hur har jag då spenderat min "helg"? Jag har till största del varit sovandes, hostandes och snorandes. Men utöver det så har jag varit till vemdalsskalet lite titt som tätt då min allra käraste D har varit där på student skiweek. Men då jag har varit förkyld har jag inte varit helt hundra utan har bara varit på dansgolvet en kväll (mitt förra inlägg) och igår åkte jag dit, umgicks med D hela eftermiddagen och afterskin sedan for jag hem, gömde mig under duntäcket och kikade fram på kvällen igen. For upp på skalet men åkte snabbt hem igen då jag var ensam och pengarna på mobilen var slut. Men men, det kändes bra när jag vaknade för jag var utvilad.

Idag har jag gjort samma sak, fast jag och syster åkte dit bara för att vara med på en bra afterski för en gångs skull då de var fejk som spelade.

Så här såg jag ut både igår och idag. Älskar min nya shorta från H&M!

Kommentarer
Caroline

Skjortan var supersnygg, and so are you :)

2011-01-27 | 07:07:08
http://carolinenordens.blogg.se/
Tsukii

söööötis <3 krya pÅ dig!

2011-02-01 | 12:59:10
http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback