#¤#""!!!MUPP!

Men så förbaskat!

Hade otroligt svårt att vakna i morse, låg med halva kroppen utanför sängen när klockan ringde och fick verkligen gnugga sanden ur ögonen.
Men tillslut kom jag upp och gjorde mig iordning men allt verkade gå fel åt mig idag. blev sittandes i bilen några minuter för plogbilen kom precis när jag skulle iväg. Sedan hamnade jag bakom sengångare på vägen vilket fick mig att verkligen muttra. När jag väl började närma jobbet, då kom plogbilarna i vägen igen i uppförsbacke, så jag åkte en omväg. När jag väl kom fram så möttes jag av en förvånad Jessica som sa att jag inte skulle vara där?
Och hon skämtade inte. Jag var där 8 och skulle börja 12!? Blöh!
Så nu har vi kollat på askungen här hemma och nu ska jag börja göra mig iordning igen. Urk.


Ganska less på den här dagen redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback