Nästan 13 timmar

Vilken underbar dag!

Igår gick jag och lade mig innan 21, jag var nämligen så hiiimla trött! En trötthet som hållit i sig i ca en vecka.. usch. Och jag sov! Sov i närmare 13 timmar och vaknade upp lugn och glad. Härligt! Vaknade såklart vid 8 tiden först med en panik känsla om jag hade försovit mig. Men icke. Bara att somna om! Nu ser jag fram emot fredag kväll för då ska jag nog göra om det igen. haha.

Idag har jag, min syster och hennes karl varit ute i backen hela dagen. Det var lite om och men innan vi kom ut i backen men det var värt det när vi tog oss ner i backarna och njöt av föret.
Det var otroligt härligt i backen, lugnt tempo och vi hade det jäkligt trevligt.
Ett uppvärmande stopp på Björnrikegården (haha, fasiken vad jag gör reklam för dem?) med varmchoklad och glüwein.

När vi åkte upp i ena backen efter vårt fika stop så släppte ett av mina spännen på snowboarden så jag fick hoppas på att den andra delen skulle hålla så jag tog mig till skidshopen. och det gjorde den!

Sedan hämtade vi paket på ica och hittade säkert 5 paket som låg och väntade i brevlådan när vi kom hem <3.

Min nya kamera kom idag!! yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback