Nu får det vara nog!

Japp, så himla less på mig själv just nu. Att min kropp ska totalvägra när det ÄNTLIGEN händer något samtidigt som jag är ledig? Nej. Nu ska jag kila mig iväg som jag planerat tidigare, dock utan alkohol. För då hjälper inte mina medicinkurer och efter julafton så märkte jag att inte whisky/rom kurerar så mycket de heller. Dock känner jag mig väldigt febrig. Så om ni ser mig flåsa runt svettandes på dansgolvet {mer än normalt då alltså} så låtsas inte om det. Jag vill ha skoj och umgås med Diana & de andra sötnosarna!



Nej precis, är inte fräsch och inte party party, men jag ska dunka lite älsklingmusik i bilen och träffa D + hennes stugvänner. Tror detta kan bli skoj! Har ätit en massa strunt idag (ömkat mig) och vill känna mig bekväm idag, så de blir min nya favorit kofta som Molkan visade att hon köpt. Och sedan uppsatt hår så man inte behöver svettas allt för mkt ;) Haha. Känner mig som om jag vore i klimakteriet.. men men. idag är det så på den här modellen!

Puss kära ni!

Kommentarer
月姫 Tsukii ♥

alltså jisses, är du fortfarandeinte frisk från senast? eller har du gått o blivit sjuk IGEN? ;( kryaaaa på dig!!



- och du, fy sjutton vad du är söt alltså haha ;D

2011-01-26 | 22:32:36
http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback