Så där ja!

Nu har jag lyckats fördriva kvällen utan att göra det jag skulle. Klant fia. Fast ja, det var nog undermedvetet och med en gnutta lathet. Så himla mycket kläder som jag måste gå igenom och skriva in på traderus.. mjo.
Så nu har jag planerat att dra iväg till ösd istället en sväng. Åker imorgon efter jobbet och umgås med min favorit Diana och åker tillbaka på ons. Yes! Haha, jag har abstinens. Man kan ju inte bara jobba hela tiden ;)

Nej nu är det film  time och hoppas på att jag kan somna/sova ordentligt.

På tal om det vaknade jag 04 inatt av en mardröm! Drömde att någon rånade oss på jobbet. Och jag blev arg och skulle minsann få tag på dem och avbryta deras rånförsök. Inget jag kan rekomendera, men i drömmar kan allt hända :O

Godnatt♥


dålig skärpa (existerar knappt) och ingen fokus. men där har ni kameran, mitt nya tidsfördriv! ♥

nya favoritklockan - aultions fynd, kofta från h&m, linne - gina och byxor från cubus.

Kommentarer
Caroline

Sötnos :)

2011-01-20 | 07:32:31
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback