Something new for miss

Halojsan! Idag har jag inte varit så himla aktiv, inte många knop gjorda om man säger så. Nja, men ibland behöver man sådana dagar också och jag har haft mina projekt iallafall.

Jag har bjudit på tårta inne i shopen då de hjälpte mig och mina nära i onsdags så vi fick en mysig dag i backen vilket jag verkligen uppskattade.Och hur visar man sin uppskattning på en fredag? Jo man bjuder på fredagsfika. Fredagsfika är heligt ;)
Men de var inte bara jag som bjöd på fika, för vi på vår avdelning fick också vi fika idag. MMM <3. mysigt med fredagsfika!

Solade lite Solarium idag dessutom, kände mig trist, grå och kall en sväng och då är det skönt att lägga sig och smygsova i solariet. Men jag vet inte vart alla mina pigment har tagit vägen? Måste kanske sola imorgon också så att det blir någon nyans brunare?

Fick några paket i brevlådan idag också, och tror nog att jag måste köpa en större kamera väska så jag kan ha alla mina saker skyddade och samlade på ett ställe. Mjo, kanske går att önska sig i födelsedagspresent? Det är trots allt snart dags att kliva ännu ett steg upp på stegen.. 24 år?



Detta är min nya USB-hub. Haha. visst är den söt? Vill nästan ha den som en nattlampa istället då den skiftar i färg


Och så här söt är den!


Kommentarer
月姫 Tsukii ♥

Vilken söte! Rosa dessutom, lovely :D



sv: haha då har du inte varit inne på HM på sistone va? De har en bubblegum serie med hello kitty och just nu är det 50% off på body lotion och duschtvål, fyyyyyyyyyyyyyy SÅ GOTT DE LUKTAR!! jag typ dör haha.



Oj, kan de bli "skygga" för kameran på riktigt? jag trodde att djur inte reagerade på sånt :p haha ja han är en liten poser när han väl vill:p

2011-01-15 | 18:26:26
http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback