Ändrade planer

Jag planerade att jag skulle visa bilder på datacaset jag sydde igår, men aj, pysslat med datorn lite istället så bilder kommer mest troligtvist, antagligen, förhoppningsvist, imorgon.
Jag har installerat PS på den nya datorn och det tog sin tid. Men det är trots allt ett bra program och jag vill inte vara utan bridge nu när jag hittat det. {Molkan tipsade om det för någon månad sedan då det är ypperligt om man fotar i raw}
Så det blev ändrade planer, fokuserade på min nya pärla istället.

Känner lite beslutsångest för midsommar, men träffade Ems idag och hon ville ses på midsommar och det lät trevligt. Så jobbigt när det är fester på flera olika ställen. Men att dansa lite ute är ju aldrig fel, vi och 13 åringarna. Så det är bara att börja kika efter utstyrsel redan nu, antagligen kommer det regna och vara iskallt, så långkalsonger och en overall borde bli perfekt ;)

MÅSTE SOVA, vad håller jag på med? Upp 06 imorgon igen. jobb jobb, yey!

Godnatt, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback