Aussie och CCS

Följ min blogg med Bloglovin





"For hair that's dry / damaged / a bit unhappy" Hur söt var inte den beskrivningen då? Självklart fick den följa med hem.
Linn Löwes rekomenderade Aussie produkterna för ca en vecka sedan och när vi var in på rusta var jag därför tvungen att sniffa på dem för att kolla om de verkligen luktade så gott som hon beskrev dem. Det gjorde dem verkligen! M U M S. Luktar godis i hela håret efter en klick av detta. Dessutom ska det vara bra mot torrt och skadat hår vilket jag lätt får när jag försöker spara ut det långt igen.
Jag älskar dessa redan och har endast testat dem 2 ggr vardera

En annan produkt jag vill rekomendera er är en superduper bra bodylotion som de säljer på apoteket (jag har köpt det på apotek hjärtat och ett apotek på arlanda, dock vet jag inte vad det apoteket tillhörde).
Iallafall: denna kommer från CCS, är parabenfri och fylld med rapsolja. Dessutom luktar den väldigt gott för att vara en så pass billig produkt. (kostar ca 60 kr flaskan) Det som imponerar mest är att den återfuktar huden på djupet.
Först när jag använde den trodde jag att jag råkat köpa en duschgel för den löddrade bara mer och mer ju mer jag smörjde. Men bara man smörjer ordentligt, låter den sjunka in och sedan smörjer lite till så har man återfuktad hud som skiner av välbehag.
Så nästa gång ni ska köpa en bra bodylotion, sväng in på apoteket. Det finns både med och utan parfym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback