En helt vanlig onsdag



Jag vet inte vad vi har lyckats få för väder egentligen men åska och dunder dyker upp lite titt som tätt varje dag.
Igår åkte jag till Sveg för att skriva in mig hos arbetsförmedlingen igen, dock var jag tvungen att åka tillbaka dit idag också för att ha ett möte med min handläggare. Roligt? Nej.
Vad blir det? 20 mil? {5 mil x 4 } för sammanlagt 40 minuters möte?  Hm, de pengarna hade jag ju kunnat spendera på något annat enligt mig. Men man får inte bara ringa in och berätta att man är arbetslös tyvärr.

Men jag svängde förbi dollar och handlade lite smått och gott, dessutom fikade jag med syster igår.  Så jag kan inte säga att det var helt bortkastat

Nu ska jag ner och umgås med min kära mor. Jag har inte orkat vara nere på undervåningen på en hel vecka, men nu är det dags. Haha, jag har all min teknik i mitt rum så jag fastnar där. Nåväl, återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback