Enkel fredag

05 valde jag att slå upp mina bruna till denna dag. Vilket misstag? Jag hade nämligen ställt klockan på 06, vad gör Kristina då? Jo hon somnar om.. Och faller i djup sömn.  Men som tur är kom jag upp i tid, trots att jag är en sengångare så lyckades jag till och med slänga i mig frukost. Fil & banan, men jag fick skippa filen och käka bananen i bilen. Men det gick nästan som jag planerat.

Dagen på jobbet gick mycket bättre, hjälpte till med att försöka få ut så många varor som möjligt ut i butiken ifrån lagret. Jag älskar verkligen den butiken! Kollegorna är underbara och vilka fynd man kan göra. Dessutom blev jag frågad om att jobba på både måndag och tisdag dessutom, ännu bättre för mig!

Efter jobbet och efter middagen skyndade jag mig ut på en snabb promenad runt byn. Halvvägs runt mötte jag Anders & Kristoffer. Extra lycklig blev jag då de bjöd mig på grillfest imorgon och skoj blir det nog.
Precis när jag kom in på de sista 100 metrarna så började regndropparna falla.

Ja en enkel fredag, inga större utsvängningar idag och så får det förbli.
Nu har jag och mamma kikat på [kikar fortfarande på] "En morsa till salu" vi har som tradition att kika på revyer tillsammans. Haha, ett gott skratt förlänger livet. Och våran humor är på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback