Felvänt

Har problem med att hitta energin just nu. Känner mig nere då jag inte kan vara i sommarstugan nu medan jag är ledig. Vill inte vara i vägen för de snälla människor som bygger ut vår altan. Men känner inte att jag kan slappna av här, känner mig som ett litet barn.. Jag vill leka i vattnet och sola på bryggan.. inte sitta och gömma mig för blåsten.
Sov bort en stor del av eftermiddagen, fattar inte hur jag lyckades somna. Men jag drömde lustiga drömmar och blev paff över att det inte var sant när jag vaknade.

Åkte till vemdalsskalet idag för jag ville kika efter nya snowboardkläder till vintern (alltid bra med rea saker) då det stod i tidningen att det skulle vara öppet ons. till sönd. Men var det öppet? N E J.
Riktigt irriterad var det bara att vända hemöver igen. Det skulle antagligen öppna den 17 Juni.. varför stod inte det i tidningen? Nåväl. Jag får stå och vara redo när de slår upp porten den 17 istället.



Jeansshorts - H&M. Top & armband: Thailand 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback