Gemytligt


[ Ett tips, jordgubbar + vanilj kesella   E L L E R  jordgubbar + Alpro soya vanilj yoghurt  underbart gott ]

Vilken dag! Klockan 06 hoppade väckarklockan igång och det var bara att pallra sig upp och sätta sig i bilen mot huddik av alla ställen. {jag är som sagt en sengångare på morgonen så vid 07 var jag klar, och då hade jag inte gjort något förutom att borsta tänderna och klätt på mig.. haha} Vi skulle nämligen kolla fiskelyckan idag. Strömmingsfiske är något vi tycker är väldigt roligt, sedan är det mysigt att göra något tillsammans vi 3.

Vid 10 anlände vi till hamnen och fiskarna var på hugget. När solen försvann efter 3 timmar så försvann även jag från hamnkanten. Usch att stå i blåst utan sol, nej jag la mig i baksätet på bilen och somnade efter några kapitel i min bok. Sedan fick jag springa in på h&m, gina och indiska och min dag var gjord.
Om jag shoppade? ja visst, nya träningsbyxor och leggings stod på inköpslistan. Sedan råkade en tunika följa med hem också.

Idag ringde dessutom mitt jobb och bad mig hoppa in imorgon och hjälpa till med lagret, yes off course! Ska bli jätte skoj att komma igång och göra något igen. Dessutom verkar det inte bli något höjdar väder imorgon så mig gör det ingenting att jag spenderar några timmar inne på min favorit affär.

Nu m å s t e jag verkligen duscha och käka upp mina underbara jordgubbar (finns det något bättre!?), så godnatt för idag

Kommentarer
Smsa Låna

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-20 | 21:05:09
http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback