Hemma

Nu är jag hemma, känns konstigt att kunna använda å ä ö igen.
När jag handlade hudlotion på arlanda (såg ut som ormskinn på mina ben... urk) så sa jag "thank you" trots att vi pratat svenska med varandra innan? Jag kommer dock sakna engelskan endel.. lite roligt att luska fram hur man ska tala och uttala saker osv.


Jag är riktigt trött för tillfället.. påbörjade vår hemresa för ca 35 timmar sedan.. och börjar bli lite mör i kroppen. Har gett mamma hennes presenter och avnjuter ett stort glas rom just för tillfället.. för att "landa" ordentligt.
Ska blir otroligt skönt att få sova i sin egna säng igen.

Nej nu måste jag sova, återkommer imorgon med lite information.



skål och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback