It's here!


{som vanligt, 3 x jag}

Min lilla klump har kommit! YEY! Den är liten, lätt och vit. Fantastisk vad jag har märkt än så länge. Perfekt att ha i väskan.
Jag är riktigt nöjd! Funderar på att sy en liten databag åt den så den inte skadas/repas/dammas sönder.
Tål att tänkas på.


Jag har jobbat idag igen, fun as always. Olle lärde mig lite på datorn och jag har frontat i butiken.{hm, jag kommer inte ihåg vad han försökte lära mig dock.. får nog testa imorgon igen.. oups}  
Man går nog en bra bit på en dag. Känns i benmusklerna att man klättrar upp och ned för en stege hela dagarna dessutom. Men vad skönt det är! Att känna att kroppen har arbetat. Man blir nöjd med dagen.
Jag ska jobba på tisdag och onsdag också så jag vågar påstå att det går bra nu. Riktigt glad över att de vill att jag ska jobba/hoppa in.
Alla slantar, alla timmar och all erfarenhet är uppskattat.

Nu är frågan om jag ska ut och gå eller ta igen lite sömn?
Vill göra båda sakerna, kan man inte göra båda samtidigt?

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Tackar massor :D är så sjukt nöjd :D

2011-06-20 | 21:39:27
http://candis.se
Caroline

Va roligt med en ny dator! :D

2011-06-21 | 15:31:31
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback