Jetlag

Hej hopp hallå.. Yes.. jag är lite jetlaggad trots allt. Vaknar tidigt på morgonen och är jättepigg.. men blir snabbt trött igen och går runt som en zombie, men det är helt klart värt det ^^

Igår hade jag besök så gott som hela dagen. Gav mina nära och kära lite presenter osv, sedan spenderades dagen med att hänga upp alla mina klänningar och göra plats för alla andra fynd jag gjorde i Thai.

Exempel på varför min väska blev så tung som den blev:

12 klänningar (hittade två klänningar som jag glömt bort.. oups..)
14 par sandaler
9 BH'ar
4 mascaror
9 nagellack
7 bikinis (några var presenter)
24 toppar
5 byxor..

Ja jag tror att det var allt... kan ni förstå varför min väska helt plötsligt vägde 18 kilo? Den vägde 7 på vägen dit.. och då använde jag upp och slängde flera krämer, tuber osv.



Thailand är mitt shopping paradis!! Bilder kommer.. I promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback