Nytt, nytt, nytt



Igår besökte jag Vemdalsskalets skidshop för att kika efter nya snowboard kläder {vinter, vinter, vinter } och jag hittade de jag kikade på förut i vintras och med 40% rea, men jag kände mig inte helt hundra på de kläderna. Så jag valde att kika på resten av rea'n och hittade denna jeansjackan istället. Älskar den!
Man allra första riktiga jeansjacka! Yey!

Har en kort modell med 3/4 ärmar sedan tidigare, men det funkar inte riktigt med 3/4 ärmar på sommaren här i norr, myggorna älskar en för mycket för det.

Men nu jäklar har jag en ordentlig jacka!

Kommentarer
Michaéla

Gud vilken snygg! Är det något speciellt märke på den?

Har letat en jeansjacka hur länge som helst, men hittar inte riktigt någon jag vill ha :S Kram!

2011-06-19 | 13:04:46
http://michaelaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback