Realization

Det är bara att inse, jag borde ha allt jag kunnat drömma om? Iallafall i klädväg. Spenderat en del av kvällen med att plocka bort en massa kläder från garderoben så att jag får plats med det jag faktiskt använder.. Puh!
Hur många rensningar har jag gjort egentligen? Och lika fullt blir det inför varje rensning.. det värsta är väll att jag vet att det nalkas ett h&m paket. Men jag har varit duktig och tagit bort en massa saker som jag inte använder. Nu gäller det bara att vara duktig och försöka lägga upp och sälja dem dessutom.
Orkar dock inte med tradera, det är så klumpigt att lägga upp där. Funderar på att köra en bloppis istället.
På tal om att jag inte ska shoppa något mer [skämt och sido] så öppnar sportshoppen på fredag!! Y E S! Så på fredag kommer jag hänga på låset så jag får in och kika vad de har på rea'n. Jag vill så gärna ha en längre snowboardjacka.. och kan inte glömma den jag testade förut i vintras.. mmm..
Annars såg jag en tjej med otroligt snygg parkas/skidjacka, dock tror jag inte att den går att få tag på längre, blå och röd var den, hur fin som hellst. :(

Nåväl, nu ska jag lägga mig och kika på sherlock (serien, dock är filmen en av mina favoriter) bild på röran som jag lyckats ordna åt mig själv och förhoppningsvist en bild på det städade resultatet efter en ordentlig genomgång kommer imorgon. Idag orkar jag inget mer.

Godnatt 



En bild från stranden i phi phi, andra besöket. En snäll engelskman (?) tog bilden. Dock väntade han inte på att få rätt fokus. Men snällt var det iallafall. { jag vet att linnet hänger och slänger som det vill, men det var sådan modell på det. faktiskt. }

Kommentarer
L I L I J A . C O M

Svar: Ja, Flickan från 20-talet var skiiitbra! Precis som du säger saknar jag karaktärerna skitmycket.. Ville att den aldrig skulle ta slut :S

2011-06-15 | 09:50:07
http://lilija.com
Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Svar: Tack så mycket :D

2011-06-15 | 21:26:10
http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback