Tråk

Haft en otroligt slapp dag idag. Legat och kikat på film så gott som hela dagen. Regn / sol / regn utanför fönstret och jag har haft en liiiiten huvudvärk.
Nu är huvudvärken borta, rummet är städat och jag är redo för en ny arbetsdag imorgon. Skoj!



En helt vanlig dag när jag har otroligt mycket att göra.. h a h a.. skämt och sido,  dessa bjuder jag på.
Man ska göra grimaser, iallafall 5 om dagen, allra bäst är det om man fångar dem på bild så att man har något som får en att dra på smilbanden. Nu hoppas jag att detta fick er att dra på smilbanden också.

Vad brukar ni göra för att dra på smilbanden?

Kommentarer
Caroline

Haha härligt! Nu sitter jag också här o göra konstiga grimaser :P



Sv; jag är aningen seg på att svara, varit lite oaktiv på nätet bara!



ja det är så tråkigt när något sånt går sönder, spec när de är hyfsat "nytt" o ändå kostade en del. har hittat en ny som jag vill ha nu men den kostar 1900;-, lite väl mycket för en resväska kan jag tycka, men kan inte sluta tänka på den :P haha! får väl överväga lite till o hoppas jag hittar på nå annan :)



2011-06-20 | 07:59:05
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback