Ber om ursäkt offentligt

Jahapp. Vart tog lusten vägen?

Det som hände för över en vecka sedan drog bort mattan under fötterna på mig. Helt lamslagen är jag, livrädd för att det ska ske igen och livrädd för min reaktion. Frustration.

Iallafall så har jag fokuserat på att umgås med familj och vänner efter detta och därför har jag inte spenderat någon energi eller tid på att sätta mig framför datorn. Kanske låter konstigt för vissa då de tror att det är det enda jag gör, men neheeej. Ber iallafall om ursäkt att jag inte uppdaterat, vet hur jäkla irriterande det är att vänta på en uppdatering.

Samtidigt som jag har gjort en massa andra saker har jag även låtit mig lyssna på ljudböcker. Jag har lyssnat igenom Jo Nesbö - fladdermusmannen och nu lyssnar jag på Jo Nesbö - Kackerlackorna. Dessa böcker är helt okej dock skulle jag nog gilla dem bättre om jag läste dem själv då uppläsarna är riktigt dåliga, ingen inlevelse och får mig att somna titt som tätt.
Jag försöker sälja av så mycket som möjligt av min garderob samtidigt som det är med sorg i hjärtat. Även om jag älskar mina plagg så använder jag dem ej och jag har så svårt att övertala mig själv om att det är det rätta. Men som jag skrev i mitt förra inlägg, det tar timmar att gå igenom garderoben. Och mitt shoppande slutar ju inte direkt heller.

På tal om det:




Har shoppat lite nytt (ingen månad blir en hel månad utan lite shopping.. ) Bl.a har jag shoppat en söt plånbok/kuvertväska och ett otroligt snyggt armband! Helt förälskad i armbandet ♥ Ibland är det förbaskat bra att vara shopaholic. Dessutom har jag färgat håret till min riktiga nyans sedan vi sågs sist. Syns att topparna är mörka igen, men ja.. som sagt det är min nyans så det känns bra inför sommaren så jag inte blir sådär ljuuust brun som jag brukar bli. Usch.
Ska det vara så ska det.

Nu ska jag sova ett slag, imorgon är det bytesdag igen och jag ska bjuda jobbet på morotstårta :P OM jag kommer ihåg att kliva upp i tid och göra iordning en riktig frosting.
Återstår att se, god natt ♥

Ps. Tack för de söta och peppande orden

Kommentarer
Helena

Åh min fina goa Kicks <3.

Blir helt orolig för dej nu ju, vill bara åka hem å krama om dej å umgås me dej i flera flera timmar =). PUSSS <3

2011-03-31 | 08:25:50
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback