Irritationsmoment

Det är inte läge att vara ego och självisk när jag har PMS..



Helt slut i kroppen, trots att det är påfrestande så är det en av alla de bra sidorna med mitt jobb, att få välkomna dem som anländer. Men tillslut så har man lite svårt att veta vad man har frågat gästen om. Men som tur är så är gästerna lyckliga för att komma fram, dessutom är de väldigt tolleranta när en annan är lite vimsig.

När klockan slog 17 flög jag ut ur receptionen, ville så gärna andas lite frisk luft. Luften på jobbet är väldigt torr så i slutet av dagen tjorvade halsen och läpparna är spruckna och frasiga.
Imorgon jobbar jag till 13 och sedan tar jag helg i två dagar.. undrar vad man ska hitta på? Sova ska jag absolut göra, är SÅ trött. Gaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback