Me and my

Måste sova NU.

Men iallafall har jag haft både bra och dåliga dagar denna veckan, idag var en dålig dag.
Var tvungen att åka söderöver pga en händelse som jag inte kan ta upp via bloggen, iallafall kan detta få konsikvenser som jag INTE är beredd på att ta.
Dessutom låter Thailand i maj som en dagdröm trots allt och jag känner att luften går ur mig. Men jag hoppas in i det sista.

Jag är ledig imorgon också, och då blir det upp på fjället och rasta snowboarden lite med Ems. Härligt!



Me and my brills.. H&M.

Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Tack så mycket sötis :) Men jag äter ju varken bröd eller dricker juice (pga. sockret) och soppa är inte riktigt min grej, men tack för tipsen!



Men broccoli låter inte helt fel, det är ju så gott :) Det får jag ta när jag får pengar igen :P

2011-03-17 | 19:12:07
http://molkan.se
Caroline

Snyggt! Jag önskade att jag passa i solbrillor men jag ser mest knäpp ut, så jag får helt enkelt gå runt o kisa ;p

2011-03-25 | 17:00:32
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback