Teddy..



Igår införskaffade jag mig en ny myströja. Perfekt att ha senare i vår när man är ute och promenerar eller åker skoter. Men just nu passar den ypperligt till soffhäng. Måste egentligen tvätta igenom den några gånger då de fäller lite, men jag kan inte låta bli den på kvällarna.

Vill ni kika på vart jag hittar mina sköna tröjor? Klicka HÄR {länk} så kommer ni direkt till webshopen
\länken kan upphöra om produkten utgår ur lagret, då kan man klicka HÄR\



Jag tycker att bilden på webshopen är lite missvisande, så här ser ni mer färgerna på tröjan, myyys!

Just nu har de Vemdalens skidshopar 40% REA på stora delar av deras sortiment, därav mitt slösande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback