This day




Dagen i bilder. Nu börjar det bli varmare även här i de norra delarna av landet och vad innebär det? Jo man skyndar sig att ta fram skinnjackan ♥ Dock älskar jag min mörkbruna jacka som hängt med i 4 år, den jag köpte i höstas är inte en sann kärlek kom jag på idag.. typiskt.

Nåväl. Jag åkte ner till S för att ta med systeryster på en shoppingrunda, hör och häpna, syster var på shoppinghumör! Fast ja, det var kanske lite att ta i då vi endast besökte dollarstore och sedan tog vi oss en fika/lunch på café cineast.
Trots att syster valde den minsta semlan så lyckades hon kladda ner sig med den ändå, jag undrar hur hon skulle ha sett ut om hon valde en av de större semlorna?
Jag har redan ätit min del av semlor för i år så därför valde jag en smaskig räkmacka istället och trotsade "fettisdagen" och jag blev mer än nöjd för det!

Nu ska jag kolla på morden i midsomer {engelsk kriminalserie som känns ganska mysig av någon konstig anledning?}

Kommentarer
Caroline

Åh älskar morden i midsomer kollade alltid på de förut :)

2011-03-09 | 07:21:31
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback