Tidtagarur

Vilken seg morgon! Jag vet inte vad som hände med mig men jag ville verkligen inte vakna. Jag har inte haft någon som helst energi de senaste dagarna. Vill bara sova, men samtidigt så kan jag inte för jag känner mig stressad. Varför vet jag dock inte.

Egentligen borde jag börja ta tid på mig själv på mornarna för jag kan nog börja jämföra mig själv med en sengångare. Hur gjorde man när man var yngre? Nåja, huvudsaken är att jag inte kommer försent eller försover mig tycker jag.

Igår fyllde söta Ems år, och idag ska hon få min present. Jag har lyckats hålla det hemligt i en heeel månad, förstår ni vad energikrävande det är för mig? Kanske därför jag är så trött, haha.

Idag fick vi dessutom nya arbetströjor då våra andra var lite dåliga i kvalitén.  Så nu är vi färgklickar här i receptionen. Första året jag jobbade hade vi röda tröjor, ifjol och i år hade vi gråa. Men då koftorna som vi hade i år tappade formen så är vi numera knallrosa, oh yes, ni läste rätt.
Samtidigt som det är en ganska udda färg så tycker jag att den är härlig mot hyn.


Kommentarer
Nacki

Det du beskriver har jag hafti flera år. Först nu har jag börjat bli av med det. Haha tror inte det är p.g.a presenten du är trött ;) att ha rosa på jobbet låter kul tkr jag :P

2011-03-15 | 19:14:34
http://www.klockportalen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback