God morgon Sverige!

Gor er redo for en bildbomb!

Vi har varit i Kata Beach i snart en vecka och det ar riktigt skont att ta det lugnt pa ett och samma stalle. Vi bor pa ett hotell som heter: Kata Palace Phucket Hotel. Lite langt namn, men det kallas bara Kata Palace, bra ar vall det.
Vi har shoppat en massa (ganska osmart nar man ska bara runt pa allt i 3 veckor i en vaska) men man kan inte lata bli att kopa nar det ar sa billigt och man vill ju verkligen ha det, haha.

Varat hotell ligger ca 500 m fran stranden och det ar riktigt bra, dessutom sa betalar vi 600 bht per natt for 3 personer. Lite dyrare an pa min systers resa till Thai, men helt klart vart det! Vi ar skit nojda.

Nu ar klockan halv 11 har och jag ska bege mig ut pa stranden. Som ni ser pa bilden nedanfor sa har jag fatt ett regalt bett pa insidan av laret, skit ont! Men fatt en bra kram mot det sa jag tror att det kommer bli bra. Jag har kopt en ny bikini as well, den paminner mig om miami vice och Madde tankte direkt pa beverly hills nar hon sag den, vad tycker ni??




Anvandning av mina bilder utan min tillatelse ar forbjudet!

Kommentarer
Caroline

Härliga bilder!! Va underbart att vara på plats nu :) O snygg bikini :)

2011-05-16 | 08:01:13
http://carolinenordens.blogg.se/
Syster

Hej älskade syster! Det låter ju perfekt det där! Jag tycker ni har hittat ett bra hotell :)Och ni ser ju ut att ha de helt underbart! Njut av värmen och solen! Puss & Kram

2011-05-16 | 10:09:12
http://vidabuena.blogg.se/
Alisa ✿ Amor Vincit Omnia

Jag e sååååå aviiis!:D Men ha det såååå gött!:D

2011-05-17 | 10:49:43
http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback