Laddar

:\

Imorgon aker vi hem, kanns overkligt och samtidigt sa fruktansvart efterlangtat. Jag hade en bra trip till Phi phi men stannade bara en natt da man var orolig for det dar forbaskade askmolnet som hotade.
Efter det sa har vi inte gjort nagot speciellt, besokt stranden varje dag. Shoppat en massa saker och det ska bli SAAAA skoj att fa visa er allt jag kopt. For det ar en massa saker ;) Allt var absolut nodvandigt..

Jag har njutit, spenderat pengar pa MIG sjalv, unnat mig massager osv, sadant man maste unna sig ibland.
Utover det har jag akt pa en kraftig urinvagsinfektion som fick mig att grata, men som tur ar har de dunder piller har i Thailand som de ger ut over disk (sa javla mkt battre an i sverige, om man vet vad man lider av liksom?) jag har hittat en salva som botar mina solexem (hur underbart var inte det da???!!) och jag har kopt en massa andra kramer och produkter mot alla mina skavanker som dykt upp. Haha.
Jag har aldrig besokt ett apotek sa ofta som jag gjort under dessa 3 veckor.

Vi har haft problem med internet pa hotellet, sa darfor har jag inte ens orkat forsoka skriva ett inlagg pa ett tag, men nar jag kommer hem blir det bilder och inlagg!

Hoppas att nagon av mina tidigare besokare kommer finnas kvar nar jag kommer hem?


notis till mig sjalv: jag ska kolla pa en massa filmer nar jag kommer hem, sagan om ringer, pirates, ice age osv.. japp.. kommer ha fullt upp da ocksa ;)

Kommentarer
Luzen

Jag finns kvaaaaar =D! Always =)! synd me urinvägsinfektionen men bra me pillren hehe. Släng upp en bild på nya frillan sen oxå ;). Love u! PUSS

2011-05-31 | 07:07:35
http://luzzis.se
mamma

ja du kommer att ha fullt upp ändå utan filmer tror jag;))

2011-05-31 | 15:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback