Väntar och längtar

Urk vilken långtråkig dag detta blev då. Jag har bytt däck på bilen och sedan kikat på film. Egentligen vill jag gå och duscha men vi håller på att försöka fylla upp badtunnan med vatten, så vattnet leds till badtunnan just nu istället för att ge bra tryck i duschen.. så jag väntar..

När jag kommer hem från Thailand HOPPAS jag verkligen att vattenproppen har försvunnit och då ska jag bada badkar! Oh yes! Kanske till och med slår på stort och använder bubbelmattan. mmmm  
Jag försöker sysselsätta mig lite så att denna dagen tar slut. Imorgon funderar jag på att åka till mormor och kratta hennes tomt så det blir vårfint där.
Men om det blir fult väder (idag snöade det en sväng?) så tror jag att jag stannar under täcket imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback