Weekend market

Weekend market.  Det basta som finns enligt mig ;)
Detta hittade jag sa gott som pa en gang nar vi gick in pa marknaden.


6 par skor, 6 BHar, tva par byxor, en jeans vast, tva toppar, 3 mascaror, ett lappglans, solbrillor och ett smycke.
utover det akte vi tuk tuk bade dit och hem, kopte mat osv. Allt for under 750 kr. Det tycker jag ar helt okej!
I vanliga fall brukar jag inte vilja ta upp priser, men detta var sa fantastiskt. Och jag ska dit en gang till! Da ska jag kopa en vaska att ha som handbagage, fler skor och lite presenter. hihi.. sa himla skoj!



Denna underbara skapelse at jag efter varan roliga shoppingrunda, det ar apple och kanel fyllda varrullar med god vaniljsas. mums!
Finns namligen en svensk restaurang har i kata som heter ' Cafe Opera ' Som har otroligt bra priser just nu och lagar fantastisk mat.

Om man vill ata gott vid weekend market ska man besoka sixth sense som hade fantastisk Thaimat (aven lite annat) for bra priser och det var en riktigt flott restaurang, trendig. Den ligger pa andra sidan av stora vagen, lite trixigt att ta sig over, men latt vart det!


Idag ska jag nog forsoka surfa om vadret tillater.

Kommentarer
mamma

Skönt att höra att du är lycklig. Kolla så du inte får övervikt bara. Vad vädret beträffar ser det inte så lovande ut när jag kollar på klart.se. men det kan ju va bättre där i a f. Puss gumman.

2011-05-22 | 08:09:58
syster

Förstår att du är i paradiset :) Bra shopping, god mat och söta pojkar ;) Kan det bli bättre? ta vara på dig och njut! Puss och Kram

2011-05-22 | 21:31:25
http://vidabuena.blogg.se/
Diana

ÅÅÅÅ va avis ja bli! Fina grejjer!! Hur shopping sugen blir inte ja nu då!! :D Stort PLUS för den lila BHn! suprer läcker :) Miss u! Pusss

2011-05-23 | 10:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback