From me..

to me..

Idag har jag suttit och försökt laga julstjärnor på jobbet vilket inte var det lättaste. Flera av dem var sönderrivna och det gick åt en massa tejp. Väldigt trist att man inte tar det försiktigare med juldekorationer. Får ett stygn i hjärtat när de är sönder - -

Efter arbetsdagen var slut åt jag lunch med mina kollegor inne på shopen, skrattade och hade det mysigt. Underbaringar! Men efter det var det dags att inse fakta, mitt rum var dammigt! (och stökigt, men det vill jag inte erkänna)
Så fram med dammsugaren, golvmoppen och dammtrasa!
Nu doftar det Ajax och skiner väldigt fint medan jag själv sitter och stinker. tack.

Känns iallafall otroligt skönt att ha plockat undan lite, dessutom så är köksgolvet återigen fläckfritt vilket underlättar.

Besökte min momma idag också, hon visade lite bilder från förr som hennes bror tagit och berättade lite om dem som var framför kameran. Underbara momma ♥, hennes berättarglädje är så stor och härlig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback