Heart

Idag har varit en påfrestande dag.

Började dagen tidigt med att överraska chefen med en frukost på jobbet då hon fyller jämnt. Vår goa chef! Hon blev rörd och verkade uppskatta vår present och man blir så rörd själv i sådana lägen. Jag stod och torkade tårarna några extra gånger jag med.
Underbara!

Under dagen har det varit obligatoriskt att krama mig hejdå. Ingen har sluppit undan vad jag kan komma på? Kanske någon på morgonen? Men ja, jag ska nog hitta dem och kräva en kram av dem med. Haha.
Sedan så fällde jag några tårar av den anledningen också såklart, för att det var min allra sista dag.. ooh..
Känner ett stygn i hjärtat bara jag tänker på det.
Så här roligt vill jag alltid ha det, de har satt ribban högt mina kära.

Det bästa på hela dagen: När jag kom hem så låg ett paket från Australien och väntade på mig. IIIH!
Underbara, underbara!!


Ett par splitternya, fina, mjuka, goa, äkta UGG's.

Kärlek!


Kommentarer
Caroline

oo va gosiga :D

2011-11-05 | 10:00:37
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback