I'm in!

Idag mår jag bättre, huvudet känns inte som sockervadd.

Nu börjar jag känna mig någorlunda hemmastadd.
Dock känns det ändå som om min kära mor snart kommer och hämtar mig, jag verkar inte riktigt vilja inse att detta är mitt hem det kommande halvåret. Segt att veta att det endast gäller ett halvår dessutom..
Men som sagt, det känns faktiskt någorlunda.

Bara allt är på plats och det är snö utanför dörren så kommer det nog kännas underbart.



I love my new red carpet. Och i den lilla asken har jag gömt mina armband och klockor, en söt liten ask.

Skulle vilja visa mina fina byråer också.. men det tar visst tid att vika ner alla mina kläder i lådor.. så det får vänta. ^^

Idag var min första dag på mitt 'vinter-jobb'. Känner mig alltid lite handfallen första dagen, men nu känns det som om jag börjar ha lite koll på vad det är som ska göras innan säsongen sätter igång.
Mycket att lära och jag som har så svårt för att komma ihåg saker.. Men jag kan nog inte förklara hur skönt det är att vara tillbaka i vår kalla vrå.
Känner ett starkt snöbegär.


Kommentarer
mor

Näe jag ska inte hämta hem dig om du inte vill de förståss;o) Ser jättefint ut gumman.

2011-11-07 | 19:00:08
gabriella

Riktigt fina byråer. :) Jag önskar att jag bodde i Vemdalen! :)

2011-11-07 | 19:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback