Jag prisar dig!

Nej men HEJ!
Uäääh.

Det blev en väldigt sen kväll igår vilket betyder att jag mår hemskt idag. Punkt.
Kom nog hem runt 02 tiden? Men självklart hade min mobil tackat för sig under kvällen, så jag spenderade natten (iallafall en hel timme) med att ominstallera min jäkla mobil.
Som tur var hade jag redan programvaran för det på mammas dator, så det var enkelt att sätta igång, men jag satt och kisade med ögonen så tror att resultatet blev ganska dåligt på grund av det..

Så nu lever min mobil sitt egna liv igen (bestämmer själv hur den vill fungera) så nu vågar jag inte lita på den ett dugg.
Allt är borta på den.. uuuuh. Vågar inte riktigt sätta i minneskortet och se HELA förödelsen. Men som tur är tror jag att alla nr är kvar iallafall. Hoppas, tror och vill att det ska fungera normalt nu.


MEN tillbaka till de viktiga:

Igår serverades det skaldjurs buffé med bara gottigott på bordet.
Tyvärr (som tur är) lämnade jag kameran hemma, men oj så fantastiskt det såg ut, och vad gott det var!
Vi serverades först en förrätt med gravadlax (?)  och sedan fick man hugga in på buffén.
Det fanns: Ostron (uuäh) krabba, räkor, musslor, flera sorters ost, bröd, Aoli och andra såser.
M U M S

Sedan får man handla vad man ska dricka, och där drack jag mig själv till fördärvet. (Haha, så illa var det inte men jag älskar att säga fördärvet) men jag blev rund om fötterna, skrattade hela kvällen och lullade sedan hem med en trasig mobil.
Nu på morgonen har jag fått prisa porslinsguden mestadels för skojs skull, uppleva att mobilen har raderat alla meddelanden och ätit lite rökt kött.
Yes!

Jag känner mig redo för att flytta till Vemdalen idag... verkligen.. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback