Kort

Kort i rocken, och trött som ett as.
Ja det är jag idag.

Nej, jag är egentligen inte så jävla kort. Men trött, det är jag.
Jobbat extra idag och imorgon påbörjar jag mina sista schemadagar på dollar (igen). Känns riktigt sorgligt denna gången då jag vet att jag inte kommer jobba där något mer nu. Kanske får jag jobba där nästa sommar igen och det hoppas jag, men tänk om jag inte får det? Då är detta mina sista dagar. Buhu!

Nåväl, det blir som det blir och jag ser verkligen fram emot att sätta igång med en ny vintersäsong.


Maja livade upp mig som vanligt idag, underbara Maja. Jag vet inte någon som har sådan positiv energi och omtanke som den tjejen. Helt underbar!
Jag önskar att alla hade en Maja i sin närhet.
Och gud vad jag kommer sakna att ha henne runt mig när jag byter arbete :/ Ja, det är ju kollegorna man kommer sakna som tusan.


Nu mina kära, ska jag lägga mig framför 'Bernard och Bianca' och drömma lite.
För som sagt, jag är RIKTIGT trött.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback