Langos!

Idag efter jobbet brummade jag direkt till Sveg för att träffa Madde som jag inte träffat på evigheter. Så efter mycket om och men tog jag mig ner för en mys stund med en kopp the i händerna.
Det obligatoriska dollar besöket hanns självklart med och tur var väll det. Jag behövde lite kramar!! 

Jag och Madde valde att äta en redig lunch/middag när vi ändå var i farten och på dagens meny stod det Langos.. sedan läste jag inget mer. Och helt ärligt, jag njöt av varenda tugga.. MMMMM!!!
Jag fullkomligt älskar räkor. Allt med räkor är otroligt gott!!! Langos, inte ett undantag om man säger så ;)


Nu på kvällskvisten har jag försökt klura ut den sista julklappen, men den enda smarta idén jag kom på.. glömde jag bort.. Så det var ju en miss.
Så istället har jag kikat på film. Men det funkade lika bra det. Man tänker bäst efter en film, det tror jag stenhårt på.


Nu ska jag nog slumra i några timmar och sedan jobba sista arbetsdagen för denna veckan.
Great!

Kommentarer
Anna

Vad kul att du uppskatta tipset :}

2011-11-18 | 21:33:12
http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback