Lata dagar

med mig..

Jag är hemma hos mams denna helgen, orkar inte vara i lägenheten. Älskar mitt rum så jag vill vara här titt som tätt.
Igår (Lördag) sov jag näst intill hela dagen. vaknade en timme, sov 2.. Men jag behövde antagligen det.
Vid 21 var jag ganska pigg och började göra mig redo för fest, kände ett party-sug som fick mig pepp. Men precis när jag började närma mig ytterdörren var det precis som om någon tog bort proppen och all energi försvann.
Så med slokande axlar gick jag och lade mig igen.
Men jag drömde att jag var med på festen, det är ju alltid något.

Idag har jag haft lyckorus i kroppen och grus i ögonen. Utanför fönstret har det bildats ett lager av snö, överallt.
Jag är så himla lycklig!
Med den vetskapen var det enklare att slå in lite julklappar i det nya smarta julklappspapperet jag köpte på dollar.
Det har nämligen ett rut system på 'baksidan' / 'insidan' av papperet. {vad ska man kalla det egentligen?) Det gjorde det riktigt enkelt att klippa och knåpa ihop fina paket iallafall. I luv it.

Idag är det första advent och det betyder även att det är julskyltning i S. Vilket tajming snön hade! Mys!!
Vet ännu inte om jag kommer ta mig iväg på skyltningen. Men iallafall så är det mysigt att veta att det kommer vara ett snötäcke över S samtidigt som de tänder granen på torget.

Atcho, atcho prosit! Ja, där har vi mig! Förkylnings näsan hälsar på.


Kommentarer
Caroline

trivs ni inte bra i lägenheten? :/

2011-11-28 | 20:48:53
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback