Men..

Fredag, hej på dig!

Min energi har packat resväskan och tagit sig ut på en egen sväng om.. Jag fick inte följa med.
Så här har ni mig, fröken med ont i huvudet, snuva och utan energi.

Idag efter jobbet åkte jag och A ner och kikade på det nya området som har byggts vid en av liftarna. blev riktigt avundsjuk, jag vill bo så hela tiden. Perfekta lägenheter..
Kommer nog bli en succé.

När vi kikat och dregglat (jag) klart så styrde jag mot sveg. Ville träffa Maja!! Men självklart kom jag dit när det var mycket folk i rörelse (löning, typiskt) och hann inte prata så mycket. Men en go kram, det fick jag!! Jag saknar dollar, jag saaaknar!
Nåväl, efter snö kommer sommar och då är jag förhoppningsvist där igen.

På hemvägen fick jag sällskap av min älskade syster som skulle ha kvalitets tid med momma ikväll.
Så efter ett snabbt stopp hemma hos mor så skjutsade jag henne till momma, åkte till lägenheten, diskade, städade undan och for hem till mamma igen.
Nu kan jag slappna av.
Jag var pepp på att gå ut imorgon, men nu när jag har huvudvärk och snuva så känner jag att det kan vara bra att ta det lugnt.



En tovad tomte som jag fick av momma håller koll från mitt fönster.

Kommentarer
Zarah-Lou

Tomtar i den där stilen slår ALLT vad röda tomtar heter! :D De ska vara tovade, ullade, gråa, mysiga helt enkelt! Små skogstomtar! Det är JUL det! :D

2011-11-27 | 01:49:12
http://blogg.zarah-lou.se/
Sofie | fiveseconds.se

Åh, mysig bild!

2011-12-20 | 19:14:54
http://fiveseconds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback