Planering

Inte riktigt en igenomtänkt kväll.. efter min äckliga upplevelse med räkorna så tänkte jag slappna av i ett bad. Men när jag höll på att somna i badet, då förstod jag att jag var tvungen att ta en powernap.. i 4 timmar.
Aj då, ingen bra planering där inte.
Vart kom den sömnen/tröttheten ifrån?
Oh well.
Har man sovit så har man ^^


Iallafall så är de två första julklapparna inslagna och jag blev riktigt nöjd. Nu ska jag bara knåpa ihop lite rimm så får jag fokusera på resterande julklappar någon annan dag..

Nej nu är det bäst att jag går och lägger mig på riktigt och försöker somna, inte bra att vända dygnet, ändra dygnsrytm.

Kommentarer
Caroline

jag har redan köpt dem :) kunde inte hålla mig o vänta till farbro röd kom, hehe!



jaa.. de spelet, med andra ord som stod med på din önskelista, de har jag, de är ju för roligt ;D spec med några glas vin i kroppen.. har haft spelet i fleeera år, men fortfarande lika roligt! hehe

2011-11-23 | 11:32:44
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback