Snowflake

ÅÅh.. här sitter jag. Jag har precis avslutat ett samtal med en trevlig karl på telias support.
Jag har nämligen så gott som suttit med näsan pressad mot fönsterrutan i väntan på att min nya klump ska landa i brevlådan.
['Klump' är ett ord som jag använder för att namnge min hemelektronik, i detta fall gäller det en mobiltelefon]
Men det har inte kommit något paket från Telia, och jag började få en liten oros känsla i maggropen så idag (3 dagar efter utsatt leveransdatum) så kunde jag inte ignorera knorrandet i huvud och mage så jag ringde supporten.

Efter ca 10 minuter hade Erik löst problemet, mobilen är restad.. alltså hoppas de att den ska kunna levereras i slutet på denna veckan/i början av nästa vecka.
GREAT!
Nu försvann knorrandet och kliandet i fingrarna satte igång igen istället.


Idag efter jobbet åkte jag till momma och hjälpte henne piska mattor. I gengäld blev jag bjuden på pankaka till lunch.
Men nu är Kristina redan hungrig igen.. och jag är sugen på att ta fram de goda räkorna som ligger och väntar i frysen.
Det jobbigaste, jag har sett reklamen på TV. Och jag skäms... för det är tigerräkor. Snacka om att det satte snurr i huvudet på en..
Jo, jag måste ju äta upp dem.. ja. Men först ska jag ha tomteverkstad i lägenheten! YEY!!

UPDATE: FYYYY de där var INTE gott. Nej. Uäk! vet inte om det är skuldkänslorna som dödade kärleken till tigerräkorna eller om det var mina icke existerande matlagnings-kunskaper..tror på det senaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback