4 åring?

Hej hopp hallå!

Suttit och varit en zombie hela dagen, skulle umgås med M och E men så blev det uppskjutet tills imorgon ist och då blev jag handlingsförlamad.
Som tur är så visade de Avatar på TV'n så jag hade något att stirra på, väldigt mysig film det alltså! Önskar att jag sett den i 3D.

I övrigt? Oljar in mitt hår till förbannelse, håret slukar oljan som det verkar. Men det är bra, bara det får näring så är jag nöjd och det behöver det efter en vecka i sol och saltvatten. Försöker smörja in kroppen i samma mängder men det är jag sämre på. Ser hur färgen rinner av mig i duschen vilket gör plutläppen lite större.

Ringde jobbet om att få ett arbetsgivarintyg idag (att det ska vara så kinkigt från arbetsförmedlingen och akassa ang det?) och då lät det som att jag kanske får hoppa in lite på jobbet också. Superb!


Jag kan inte sluta hoppas, sluta försöka. Jag vill så gärna! Jag är som en 4 åring som envisas med att sätta handen på spisplattan trots att jag vet att det kommer brännas. För tänk om denna gången fungerar bättre?
Jag kommer fortsätta hoppas och fortsätta hålla tummarna, för tänk om..?

Dags för att återvända till  'The Hills'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback