Ännu en

Lördag.

Idag ska jag till sveg och träffa E och Madelene G. Madelene G har nämligen fått en större familj sedan sist jag träffade dem. Nu har lilla Kenny nog vant sig med vardagen utanför mammas mage så då vågar jag åka dit och hälsa på.
Jag är nämligen lite rädd för mini bebisar. Inte för att jag tror att det ska göra mig illa, nej nej, mer rädd att jag ska lyckas göra dem illa. Så har jag alltid varit.


Så nu ska jag göra mig iordning och fara mot sveg.



Igår hade jag en röd tröja, och nu ska jag damma av mina röda byxor.
Tyvärr tappade jag knappen på mina knallrosa byxor :( annars skulle jag ha tagit dem idag.. Mycket roligare än rött, faktiskt.

Ändrade mig i sista stund. Favvisjeansen åkte på istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback